نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3003
-
الف
+

آخرین پست های هنرمندان آی فیلم2 در اینستاگرام

در این گزارش از آخرین پست های هنرمندان در فضای مجازی باخبر می شوید.

به گزارش آی فیلم2، این روز‌ها هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

از سوی دیگر رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفون همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از این طریق هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند

به همین بهانه به صفحه اینستاگرام چند هنرمند مشهور سری زدیم تا از اخرین پست های آن ها در این صفحه مجازی باخبر شویم:

مهران رجبی

«مهران رجبی» بازیگر سریال «بچه های مدرسه همت» با انتشار تصویری از خود به همراه مرحوم «سیروس گرجستانی»، یاد و خاطره وی را گرامی داشت.

امین زندگانی

«امین زندگانی» با تصویری از فلم «راه بهشت»، خاطرات همراهی با «مهدی صباغ زاده» کارگردان فلم و سایر عوامل را تازه کرده است.

اندیشه فولادوند

«اندیشه فولادوند» بازیگر سریال «پشت بام تهران» هم با انتشار عکسی از خود که ماسک بر صورت دارد، از مردم خواسته نکات صحی را رعایت کرده و ماسک بزنند.

دانیال حکیمی

«دانیال حکیمی» بازیگر سریال های آی فیلم2، با نشر یک سکانس از سریال «شیخ بهایی»، یاد مرحوم «خسرو شکیبایی» را گرامی داشته و نوشت: 
به ياد خسرو شكيبايى عزيز
این آخرین بار بود که او را در آغوش کشیدم
روحش شاد و يادش گرامى.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر